Zeynepyusraksu Arkadaşlar bebeğim 13 aylık üst dişi çıkıyor o yüzden hiç bişi yemiyor sadece mama bide meyve ben ne yapabilirim öneriniz var mı
Azraada58 Zeynepyusraksu benm kızım diş zamanlarında asla bişe yemezdi ilk azılar cıkarmaya basladıgındq 2 ay yemek yemedi zorlama bilinc altına işleniyo daha snrada yemeye korkuyor sen teklif et yogurt ver mama ver meyve püresi yap suan sert seyler yiyemez ne sıcak ne soguk olsun
Yasemin23 Azraada58 O kadar uzun sürüyor mu ya benim kızımda neredeyse 1 ay düzgünce yemek yemedi iki gündür biraz iştahı açıldı bakıyorum yeni dişte yok