Smh-es-mry23 Kızlar bebeğim 10 aylık henüz hiç dişi çıkmadı. Bir problem olmasından korkuyorum. Akranlarının 4 ve 6 tane dişi var. Bu arada bebeğim prematüre bir bebek bununla bir ilgisi olabilir mi gelişimsel açıdan ?
Feyzosumunannesi Smh-es-mry23 Kızım 11 aylıkken ilk dişini çıkarmıştı. Hiç sıkıntı olmaz merak etmeyin
gizemcank Smh-es-mry23 kuzum hiç korkma benim bebemde 15 gün erken doğdu daha geçen ay alttan iki tane diş çıkardı üstler daha yeni kabarmış çok salayası akıyor onlarda yeni çıkacak eli kulağında sende hiç kafana takma niye sıkıntı olsun ki bu bebekten bebeğe değişiyor
silaa66 Smh-es-mry23 9 bucuk aylıkken cıkarmıstı Cıkarır merak etme biz 1 yasında olucaz ve 2 dişi var daha 🥹
Gizzzzz-giz Smh-es-mry23 benim kızım prematüre 1 yaşında hiç düşü yok ama doktora danıştım dişin gelişim ile alakası yok 1.5 yaşına kadar çıkar çıkmazsa bakacaz dedi
Smh-es-mry23 İnşallah. D vitamini ve bıngıldakla bağdaştıranlar olmuş dişin bunlarla bir alakası var mı ?
Ococila Oğlumun tam 1 yaşında çıktı doğum gününü kutladık bir hafta sonra ilk dişi patladı doktora sormuştum 18 aya kadar normal demişti hem geç çıkarması daha iyi yürüyordu hareket ediyordu çok da zor geçmedi
balmom59 Smh-es-mry23 kız ne güzel işteee ne kadar geç çıkarsa o kadar güçlü sağlam dişleri olur Benimde öyle olmuş annem doktora götürmüş gülmüş kadın demiş sen hiç dişsiz bebek gördünmü Hem ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demiş hakkatende öyle çok şükğr hiç problem yaşamadım şu yaşıma kadar bir çürüğüm yoktur😅
naynininom Smh-es-mry23 kızım 12 aylıkken çıkarmıştı. Genetik olabiliyor eşimin twrafındaki çocuklar hep bir yaşında çıkarırmış
cennetlerim Smh-es-mry23 prematüre olmasıyla bir ilgisi var mı bilmem ama benim oğlum ilk dişini 13 aylıkken çıkardı bence sıkıntı yok çıkarır merak etmeyin