Ozra Evet ama o yeme öyle degil tabiki örnegin bu sabah saglıklı bir kahvaltı yaptın 12 gibi ardından ay dur şurda bi çilek var onu atayım azıma yada bir dilim elma yiyim degil olay 10.11.12artık kahvaltı saatini sen kendin belirliyorsun kahvaltının güzelce yaptıktan sonra zaten bol bol su içiyorsun ara ögün saatinece acıkma çok olmaz genelde ama olduki acıktın 3 gibi bir türk kahvesi soda bu hergün anlamında degil degiltire bilşrsinde bazen ayran kefir de olur ve yanında atıstırmalık diyete uygun neyin varsa ondan yiyorsun yine gün içinde bolca su akşam yemegi saatin gelince yine zaten diyet münü olayı kapatıyorsun 8 saatin dolmuş oluyor sadece yatanaca sıvı beslenip mideyi serbest bırkıyorsun yatıp ertesi gün hangi saatte kahvaltı yaptıysanız o saatte yine kahvaltınızı yapıyor 16 saati öyle bitirmiş oluyorsunuz tekrar bir diger saat dilimine girip yine aynı sistemde ilelşyorsun. Ben bu sekşlde yapmışyım güzelde kşlo verdim sporla da destekleyerek2 yıl önce