Herkese iyi günler. 9,5 aylık kızım var ek gıdaya başladığımızda çok hevesliydi 1 çay bardağı yemek koysam yerdi asla seçmezdi ama 8.aya girmemizle birlikte diş+döküntülü bir hastalık sürecimiz oldu 3 gün asla bir şey yemedi. Yaklaşık 1.5 aydır ek gıda reddi devam ediyor. Kaşığı gördüğü an ağzını kapatıp kafasını çeviriyor, aşırı yemek seçmeye başladı asla yumurta,yoğurt vs yemez (öncesinde bayılırdı) Benim yedirmemi kabul etmediği için BLW de yapıyorum ama yok yani yemiyor artık çok yoruldum 😔 Aç bırak dediler 3 gün yemek yemedi yavrum hastanelik olduk tüm gece serum yedi. Hiç istemesem bile zorla yedirmeyi bile denedim hepten inada bindirdi napacağım lütfen bana bir yol gösterin. İştah açıcı vs bir şey de önerirseniz sevinirim.