Dün oğlumu şiddetli öksürük aşırı hırıltı tamamen kısık ses ve ara ara nefes nefese kalma şikayetiyle doktora götürdüm devlet hastanesine doktor kulaklarına baktı bişey göremedim dedi ki geçen haftada kulaktan dolayı antibiyotik kullanmıştık sırtını göğsünü dinledi sadece geniz akıntısı dedi eve geldik ama dünden beri çocuğumun halini ben görüyorum ateşi de çıktı ara ara bronşite çevirmesinden korkuyorum ve şansa bugün cumartesi acile mi götürmeliyim ne yapsam kızlar