Ayyy benim başıma da geldi Instagramda dolaşıyordum böyle bir reklam geldi Hepsiburada reklamıydı tencere setiydi sadece kargo parası ödiceksiniz diyordu 67 lira mi neydi dedim ne kaybedebilirim ki gelirse alırım dedim 😂demez olaydım sonraki ay 1700 küsür para çekilmiş hesabımdan farketmedim sonraki ay eşim para attı hesabıma ayın 1 ydi 10 bin lira bi baktım 8 bin küsür var bankayı aradım işlem itirazı yaptım kartı iptal ettirdim 3d securty ile ödeme olmadığı için geri hesabıma yatmıştı paralar tabi o 67 olan kaldı ben 3d güvenliği onayladığım için yatmadı o hesabıma