Kızlar yeni tadimlara başladım kabak ve tatlı patates yedi içine hep zeytinyağı damlattim hatta kaşığın ucuyla hindistan cevizi yağı da veriyorum ama kakası hemen kıvamlı hale geldi hani anne sütü alan bebekte cıvık oluyor ya öyle değil artık biraz pelte gibi yoğunlaştı ama kabız değil. Yani tek öğün ve az bi tadimla böyle oluyorsa öğünlere geçince kabız mi olacak direkt sizin de böyle oldu mu başlangıçta kaka kıvamı?