Merhabaa
Bebeğim 49 günlük bu zamana kadar hiç bu kadar sancılı yaşamadık ama 2 gündür aynı saatlerde akşam gaz sancısı tutuyor o kadar çaresiz kalıyorum ki ne masajlar vs yapıyorum geçmiyor kolik mi acaba daha öncesinde böyle bir şeyi yoktu başına gelen var mıı oturup ağlamaya başlıyorum artık bende