Delux benim bebeğimde baya kırmızı, hele dediğin gibi ağlayınca kıpkırmızı oluyor. Şimdi 3buçuk aylık biraz beyazladı ama hala hafif mızırdansa bile göz çevresi, kaşlarının içi kızarıyor. Hatta doğdugunda hemşireye altını gösterdim çok kırmızı yani pişik mi değil mi amlayamıyorum diye, pişik değil bebek kırmızı demişti oda.