Brnky12
Uyku düzenimiz hiç aksamadı sadece öğlen uykusu oluyor gündüz yemesi çok da iyi değil hâlâ emdiği için yemiyor bence huyları tabiki değişti evt hayırı demeyi öğrendi biraz daha agresif oldu çiş yaptığında rahatsızlık duymaya başladı bu şekilde ☺️