Kızlar dün akşam 1 lt kavanozlara salamura yaprak bastım 1 tanesinin kapağı tutmamış ters koyduğum içinde bütün suyu akmış tabiki ilk defa yaptığım için çokta bilgim yok. Nasıl kurtarıcam bilen yardımcı olabilir mi ziyan olmasın o kadar yaprak. Bir de diğerleri tutmuş ama ağızlarını kontrol ederken 2 tanesinden hava ses geldi gibi ama kapak tutmuş onlar da sıkntı olur mu acaba?