busra239511 yani arz talep meselesi bu ikisininde kamerası farkları olmakla beraber illa ki iyidir. Kamera detayı sizin için önemliyse ikisini karşılaştırın en beğendiğinizi alın. Benim için gb meselesi daha önemli bütçeme uygun en yüksek gb olanı seçerdim. Bu arada 11 kullanıyorum ve yaklaşık olara 10 senedir iphone kullanıcısıyım en kötüsü bile kaliteli. Hayırlı olsun şimdiden ♥️