yker Kızlar merhaba doğum yapalı 14 gün oldu ama hâlâ dikişlerimde ağrı, yanma var bu 2. Doğumumdu. Sizce normal mi ? Bir de estetik dikiş yapıldı dendi ama dikişin ortasında misina ipi gibi ip var
153s34 yker evet normal. Ben nerdeyse 1 ay sonunda iyilestim tamamen. Estetik dikis de olsa yine iple dikiliyormus..happymomda mi ne bi hemsire yazmsti. Lazerli olsa da aslnda dikiliyormus icten diye..oyle bseyler demisti pek hatrlayamiyorum. İp olmasi normal ama gozukmesi normal mi bilemedm
babyboy_35 yker normal canım daha 14 gün olmuş birde tahriş oluyor kanamadan dolayı sürekli pet takıyorsun istemsizce iç çamaşırı vs tahriş oluyor ben yanan yere bepanthol sürmüştüm kızarmıştı çok tahriş olmuştu dikiş yerimin yan tarafıydı ama
yavrupotuncek yker beş buçuk ay oldu karnımın etleri hala çok fena aciyo dikiş ağrısı hiç çekmedim ama bu aralar dikiş yerlerimde sızlama ve ağrı hissediyorum usutmekten oluyomus heral o
humusss Bende dogum yapali 3 ay oldu sezaryenle dogum yaptim benim de ara ara sancim sizim oluyor ama ipi bilemedim doktora sorman gerekir diye düşünüyorum 🤔
meel49 yker acı yanma gibi s3yler normal daha çok yeni 3 ayda anca toparlanır.icerden de 1 2 yıl içinde ancak iyileşiyor.ip olması normal o kendiliğinden eriyecektir kisa bir süre icinde