Delux Günaydın kızlar modum düşük sekıldeyim sabah sabah 4 5 gündür doğum yaptım 79 la girdim aynı kılodayım hala enteresan binsekılde çok asırdım ilk çocukta doğumdan çıktığım an 10 kılo gitti 2 Cide neden doğum kılosuyla kaldım böyle bennn😫😫
[silindi] Delux ben 15 gün doğurduğum kiloda kaldım 15 gün sonra fırt diye 10 kilo gitti ödemler ancak inecektir merak etmeyin
Alyaafra3017 Delux sanırım ikinci doğumlarda böyle oluyor ☺️ bende ilk bebeğimde 10 kiloyu direk vermiştim ikinci bebeğimde aynı kilodaydım bebeğin kilosu bile düşmemişti. Ama bi hafta içinde 10 kilo gitti 83 le doğuma girdim şuan 68 im
Cisemcagan17 Delux senin doğum kilomu 79 üzülme bacim benm normal kilom 92😀😀 veremiyorum kaldı oyle bnmle mutlular sanırım
kuzeyinannesi06 Delux 1 haftadan fazla doğurduğum kiloda kaldım sonra on kilo birden gitti gidiyo birden merak etme canım
babyboy_35 Delux hastahaneden geldiğimde aynı kilodaydım ve sonra 2 hafta içinde eski kiloma dönmüştüm benim hamileliğim çok zor geçmişti 9 ay kustum ona rağmen ödemden dolayı anca veriyorsunuz ki bebeğim 2 aylık yüzüklerim hala olmuyor eski kilomda olmama rağmen 😂
sokaklahmacunuu Delux ben 72 ile falan hamilelige basladim ve 78 ile doguma gittim dogumdan sonra tartilmadim yani aklima gelmedi bir hafta ainra tartildigimda 73 lere dusmustum bence bir hafta 10 gun zaman verin kendinize bol su tuketin siskinlik odem anca iner bence
nili1104 Delux ilk 10 gün aynı kiloda kaldım hatta doğum yaptım eve geldim resmen daha çok kilo almıştım 10 gün sonra kolik bebeyle benim serüven bir başladı bir anda 20 kilo verdim 🥲 o kadar eziyet çektim ki zayıfladığıma sevinemedim bile. Yani bir anda gidiyor merak etmeyin 🥹🥰