Selam Ben aptamil siparis ettim hem kutu hem poşet lakin poşetin biri yirtikti. Acilinca 28 gun icerisinde tuketilmesi gerek ya. Urun 2023 de uretilmis ve kutu acilmamis bir kutu kendiliginden delinmis ve acik sayiliyor. Evet cook kucuk delik gibi birseydi ve az akmisti lakin yine de vermiycem. Sizlere sormak istedim boyle bir seyle karsilastiniz mi ?
Bir de kopukleri cok oluyor daha onceki mamada yoktu. Sizlerde de mi boyle ?

