esmanr Bebeğim 4,5 aylık son 2 haftadır meme reddi yaşamaya başladım ne yaptıysam olmadı siz ne yaptınız da memeye geri döndürdünüz süt almadığı içinde kakası yeşil ön sütü alıyor bırakıyor (ilk bebeğim ) tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum
Maka_Paka esmanr Yeşil kaka iyi beslendiğini gösterir ama ? Biz 3 aylıkken yaşamıştık bu durumu. İnanır misin günde sadece 5 dakika emmisti. O 5 dakikayla akşamı etmiştik. Bir kaç güne düzeldi. İyice acikmasini bekle. Geçiyor..
esmanr Hep süt bırakıyor bende sağmak zorund kalıyorum bırakınca ağrıyla sızlama yapıyor . Peki ne zaman geçiyor meme reddi