Maka_Paka benimde bebegimin cildi aşşıri kuru yani kuruluktan parmak kenarlarinda kabarciklar cikiyordu ve harita gibiydi bacakları falan. Bioderma atoderm yoğun nemlendirici krem onerdi dermatolog her gün suruyorum. Kendine geldi vucudu yumuşacık oldu. Buda kremde aklında olsun