pamukluanne Benim de kızım bir aylık oldu ve sırtında bacağında bile var kan verdik birşey çıkmadı ama ben çok huzursuzum yüzü ve omuzu sivilce döker gibi doldu
Eneshtc annecibebe yok sadece yüzünde oldu benimkinin şuanda dikkat ediyorum yemiyorum kızarıklığı geçti egzama gibi kaldı krem kullanıyoruz