baloglusum1 Kızlar bebeğim 3 aylıkken emmeyi bıraktı mamayla devam ediyoruz ama şöyle mesela asla 100 cc den fazla mama içmez 2 3 saatte 1 mama yiyor gece sadece 120 yiyor kilo alımı boy vs herşey yerinde ama 100 cc çok az değilmi ama fazlasınıda kabul etmiyor
suheyla92 baloglusum1 az degil zorlamayin boşuna midesini buyutursunuz zaten o aciktikca size bunu bildirir
Cigdem61 baloglusum1 benimde oğlum 5 ay 10 günlük 3.5 aylık memeyi bıraktı mamayı kırk takla ile içiriyorum 100-120’den fazla içmiyo napıcam bilmiyorum
lAmMelodi baloglusum1 Benim kızımda 4.5 aylık 120 içer.Daha fazla içerse midesi ağrır kusar huzursuz olur.O yüzden mecbur etmiyorum.
Bebegim38 baloglusum1 2-3 saatte bir 100 normal, normalde 4-5 saatte 180-210 yazıyor mama kutularında. Sizin sık sık besleniyor bebiş
baloglusum1 suheyla92 gün içinde sürekli huzursuz ağlıyo mızmız asla 5 dakika bile durmaz doymuyor diye düşünüyorum ama diyorum ya fazlasınıda yemiyo zaten
baloglusum1 Cigdem61 aynısıyız evet ve uyanık olduğu zaman asla 5 dakika bile durmuyo sürekli mızmız ağlamaklı doymuyor diye düşünüyorum ama fazlasınıda
Cigdem61 baloglusum1 bizimkide uykusu gelmişse mayışık halde içiyo sadece mamayı ağlaması yok ama doyduğunu düşünmüyorum kiloluda doğmuştu ama geçen ay 400 gr almış mesela alması gereken cc’yi almıyor. Dün havuç denedim onuda sevmedi ek gıdada yemezse napıcam bilmiyorum o kadar kötüyüm ki hayattan soğudum
baloglusum1 Cigdem61 şuan kaç kilo bebeğiniz bende bugün ilk yoğurt denemesine başlıcam bakalım ne tepki vericek benimkide 5 ay 7 günlük
Cigdem61 baloglusum1 4385 doğdu şuan 8.5 kg ama ilk 3 ay aldı kilosunun çoğunu sonra işte meme reddi şimdi mama reddi derken çok az alıyo.
baloglusum1 Bebegim38 ya bide gündüz uykuları 15 20 dakika ve sadece uykuda yiyor mamasını sanki sadece mamasını yemek için uyuyor yer yemez aradan 5 10 dakika geçsin kalkıyor hemen uyanıkkende asla durmaz hep mızmız doymuyor diye düşündüm çok yoruldum artık gün içinde 10 dakika bile dinlenemiyorum
lAmMelodi baloglusum1 Gazı vardır belki.Kolayca içe biliyormu acaba?Belki mamayı sevmemiştir.Bazı bebekler de oluyor çünki.Sonradan istemiyorlar.
Cigdem61 baloglusum1 o kadar aynıyız ki sürekli mama hazırla içirmeye çalış yoruluyorum 6.30’da uyandı bugün mesela şuan vermeye çalışıyorum almıyo ama aç eminim.
baloglusum1 Cigdem61 bizimde 2 aylıkken meme ve mama reddi başlamıştı 3 aylıkken memeyi maalesef bıraktı ama mama reddi hala devam ediyo çok zorlanıyorum cidden
yirmiikikasim23 baloglusum1 cc hesaplamasi var bir bebek kilosunun 150. 200 kati kadar mama almasi gerekiyor hesaplayabilirsiniz. Birde gecen ay gittigim ‘ozel’ doktor ayina gore kasik sayisi olur dedi diyelim 4 ayliksa 4 kasik oda 120 cc ediyor zaten sacma bisey dedi iste 😀
baloglusum1 yirmiikikasim23 yani sanırım benimki yeterli yiyor ozaman zaten kilosu falan alıyo ama işte huzursuz olduğu için acaba doymuyomu düye düşündüm bende
limonzeytinmom baloglusum1 5 aylık bebeğim 120 cl yapıyorum ama 4 saat duruyor o arada emiyor tek meme. Fazla sütüm yok gece bile 2 saat tutuyor mesela sütüm 🥴
Cigdem61 baloglusum1 bi bebek neden mama içmez anlayamıyorum denemediğim mama biberon kalmadı:( kan ve idrar baktırdım temiz onlarda. Çok mu sık sunup zorladım fobi oluştu diye düşünüyorum. 3-4 saat hiç beklemedim mesela beklesem belki kendi acıkıp isticek hep en fazla 2 saatte bir zorluyorum
baloglusum1 Cigdem61 bazen em fazla 3 3.5 saati de buluyo ama asla yemez bence artık huy edindi uykuda yemesini ama bu durumda epey zorluyo çünkü uyurken dinlenin veya işlerimi halledim diyorum ama o zamanıda mama vermekle geçiriyorum sonra zaten kalkıyo hemen asla dinlenemiyorum ve tek başıma büyütüyorum çok zorlanıyorum