Kızlar 21 aylık kızım var bugün 10 .gün oldu ishali halen kesilmedi ..ilk başladığı günler acile üst üste gittik flagy ve parol verdiler kaka tahlili aldılar çok şükür temiz çıktı ..eczaneden probiyotik de aldık kullanıyoruz ama neyden kaynaklı bilmiyorum 1 hafta boyunca günde 9-10 kez su gibi yaptı karın ağrısı ile beraber şimdi yaklaşık 5e düştü ama halen kesilmedi gece gündüz ağrı ile uyanıyor anında bez doluyo üstüne çıkıyor bide ilk başladığı günden beri aşırı ağır kokulu..ayrıca 2 gündür bende de bulantı karın ağrısı ishal başladı dün serum takıldı ilaç yazıldı benimki ondan mı bulaştı yoksa başka bişey mi bilmiyorum ama uzunca bi zamandır hazır su kullanıyoruz herşeye dikkat ediyoruz ishal edecek şeylerden uzak duruyoruz ama ne yaptıysam geçmedi.iştahı tamamen gitti hiç bir şey yediremiyorum suyu bile zorla içiyor çok zayıfladı napcağımı bilmiyorum nolur yardım edin fikir verin neler keser