Dilekcannn Dışarıya bağlı bir pikniğe gidiyorsak götürmüyorum,çorba yapıyorum genelde hem daha pratik hemde bozulmayan meyve alıyorum yanına.Kahvaltıya gidiyorsak yumurtasını haşlıyorum diğer şeyler orda var zaten süt alerjisi olduğu için herşeyi veremiyorum .Şekerli meyveler,muhallebi karışım sevmiyor çokda önemli değil bende yemek yapıyorum hep😊8aylık