Bebeğim 6 aylık. 2 sabahtır ağlayarak uyanıyor. İlk sabah diş çıkarttığı için ağrısının olduğunu düşündüm ama 2.sabah aynı saatlerde aynı şey olunca başka bir durum mu var diye düşünmeye başladım. Sanki korkmuşta uykusunda ağlıyor gibi. Uyandırdığımda geçiyor ağlaması. Uykulu oluyor çünk. Sizce sebebi ne olabilir?