Merhaba kızlar bebem 19 aylık 9-10 gibi uyuyor, gece 2 gibi de kalkıyor. Suan saat 6 ya geliyor yeni uyudu. Babasını asla istemiyor sabaha kadar bana yapışık. Artık çok bunaldım. Bazı günler işe gitmekte zorlanıyorum.Bizim gibi olan var mı ne yapmalı?