buseyrdmc ben psikoloğa gittim. İlk seansta kendinizi anlatın diyor ailenizi vs tamamen anlatıyorsunuz. Ve iş sizi yaralayan o anılara geldi mi hündür hüngür ağlıyorsunuz. Çekinmeyin size asla acıyan gözlerle bakmıyorlar. Bu konu da çok profosyoneller. Ben hep farklı doktora başlar 2.senasa gidemem. Eşime maddi yönü çok fazla rahat edemiyorum derim ama aslında geçmişimi anlattığım an o kötü tramvaları tekrar hatırladığım an en az 2-3 ay kendime gelemiyorum. Daha ilerisini anlatamıyorum,boğuluyorum. Psikolog tamamen konuşarak tramvalarımızı çözmeye çalışıyor ama benim iç sesim aynı şeyleri konuşmak istemiyor:(