Merhabalar herkese öncelikle, bebeğim 32. Haftada prematüre doğdu 1800 gr şuan 7 Ay 11 günlük düzeltlmıs 5 bucuk aylık henüz oturamıyor doktorumun tavsiyesiyle ek gıdaya başladım maşşallah diyim iştahı çok açık nette araştırmalarım sonucu gunde 1 çay bardağından fazla vermeyin yazıyor o civar vermeye çalışıyorum adımları yenı bitirdim ya sebze çorbası yada ırmıklı tahıllı meyvelı karısımlar fılan yapıyorum ama mama btınce coo aglıyor ıstıyor. Mama içerkende oyle önce emziriyorum sonra 4 ölçek mama veriyorum bitince çok ağlıyor istiyor istiyor. Normal mi sizce bu aylarda bebeğiniz kaç ml mama içiyordu her cocugun farklıdır tabı ama midesi büyür diyede korkuyorum. Üst komşumun kızı var 4 gun buyuk 8 bucuk aylık oda o 3 ölçek mamayı zor içiyor bızımkı nefessiz içio mamayı 😅 iştahlı olması benı mutlu edıyor aslında ama fazla verip zarar görür diyw korkuyorum ek gıdada da ynı geçtiğimiz ıcın bagırsaklarına ağır gelmesın