Mislina01 bizim doktorumuz diyor ki eger bebek cok susuz ve kuru kaldiysa, o ihtiyaci giderilmeden asla em mez, bu kadar basit. O yuzden cocugu suyla biraz toparlayin, goreceksiniz ki emicek diyor, hakkaten de oyle. Suyu da bardak bardak vermiceksiniz tabi ki, biberonu yenidogan biberonudur zaten, onun icine koyun, biraz deneyin bakalim fayda gorecek misiniz?