Bebeğim uzun zamandır kusmuyordu bugün akşam 9 gibi yoğurt muz bisküvi sonrası kusmaya başladı fışkırarak değil normal kustu 2 sefer daha sonra mama yedi 3 sefer yoksa oda az ve normal üşüttü mü acaba bide çok yedi gibi geldi bana ondan mı acaba bilemedim ve hep gaz çıkarıyordu