Psikolojik deneyim diyebilir miyiz bilmem ama gece yattığımda kafaya bir çok şeyi takan çok düşünem bir insanım. O gün bir tartışma yaşadıysam o olay döner durur beynimde yada birine kızdıysam söyleyeceğim şeyleri düşünürüm karşımdaki kişiye. Hal böyle olunca uykuya geçişim çok uzun sürer. Yıllar önce bulduğum yöntem bende çok işe yaramıştı. O düşüncelerden sıyrılıp gözümün önüne kendime ait bir çöp kutusu hayal ediyorum. Benim çöp kutum gümüş parlak, üzerinde büyük çiçekleri olan bir kutu. Kiminle yada ne ile ilgili düşüncem varsa onları o çöp kutusuna atıyorum her gece. O kutuya giden hiçbirşeyi düşünmüyorum birdaha. Bu şekilde düşünecek birşeyim kalmadığında uyuyorum hemen 🤣 Bazen kutu dolmuş oluyor, poşeti bağlayıp gönderiyorum karanlıklara, ertesi gün yine devam. Kendi kendimi motive etme şeklim sorunlarımı çöpe atmak ama işe yarıyor 🥲