zeynepeslemdemir Merhaba bebeğim 2 aylık 2 saatte bir emziriyprum ama çok koşa emiyor 7-8 dk en fazla sizce bu süre yeterli mi ? geceleri de 60 ml mama veriyorum bide bazen çok aç olduğunu hissettiğimde 90 ml veriyorum. Sizce bu ml yeterli mi ?
merveatlaseymen zeynepeslemdemir bence mamayı vermeyin bi kac gün sürekli gögsünüzü teklif edin emiyorsa eger 7-8 dk kısa bir süre 2 ay icin mamadan ötürü ona alişiyo olabilir belki🥹 gögsünüzü daha cok emsin arasın sütünüzde artar hem emdikce
nurcan1304 zeynepeslemdemir 35 günlük bebeğim sütüm ilk yoktu 75 verdim hastanede aç kaldı çünkü kendimce 30 cc yetmez dedim sonra sütüm geldi mama az verdim kilo kaybı oldu şimdi 50-75 cc arası veriyorum 2 saatte bir memede her istediğinde veriyorum kilo kaybı olsun istemiyorum korkuyorum bakalım böyle devam ediyoruz
nnidua zeynepeslemdemir sağlık sorununuz yoksa iki saat çok bence en az üç saat olması lazım iki aylık bebeklerde tabi ki gece daha fazla üç satte bir 90 ile 120cc arasına mama içebilirler bebeğe göre değişir. Az emmsi sık sık emdiği için olabilir bence
suheyla92 zeynepeslemdemir benimki de 2 aylik 60 ml yeterli bir kere deneme amacli 90 verdim kustu. Memeyi de doyana kadar emer merak etmeyin bizim pompayla çıkardığımızdan cok daha fazlasini onlar emerek cikariyorlar
beyzaguler nurcan1304 benimde sütüm hiç yok 20 günlük 3 saatte 1 90 veriyorum çokmu diye düşünüyorum ama çocuk doymayınca ağlıyor
ezgiii12490 2 aylık bebek saatte bir çok değil mi benim 40 yeni çıktı 3 saatte kendi kendine uyaniyor
buseyrdmc capraz29 2 aylık bebeğe 90 cc çok az doymadığı için iki buçuk satte bir uyanıyor bence benim sütüm olmadı üç hafta emebildi ben o ara 120 veriyordum şimdi üç ayına girdi 160 veriyorum bazen doymuyor bile ve 3 buçuk 4 saat sonra acıkıyor karnı tok olduğu için
zeynepeslemdemir suheyla92 kısa emiyor diye acaba az süt var da erken mi bitiriyor diye düşünüyorum. Yeni anneyim çok tecrübesizim..
buseyrdmc suheyla92 iştahlı bebek neden şişsin? Her bebek farklıdır benim bebeğim iştahlı bir bebek 160 ml mamayı içer en fazla 30 ml bırakır dibinde uzun uzun da uyuyor zorla versem benim bebeğimde kusar normal olarak siz ekstra süt de veriyorsunuz galiba bu yüzden 90 veriyorsanız bişey diyemem ben ekstra süt veremiyorum malesef
suheyla92 buseyrdmc tabi siz daha iyi bilirsiniz kilo alimi normalse iyidir evet ben gunde bi kez veriyorum onda da en az 1bucuk saat once emzirmis oluyorum gece uykusuna gecmeden once veriyorum 60 ml yetiyor. Su sebeple oyle soyledim ben ilk 10 gun sutum yoktu mamayla beslendi 60 60 veriyodum bazen yarisini iciyodu bazen tamamini ona ragmen kilo alimi cok oldu doktor uyardi bizi
suheyla92 zeynepeslemdemir hic oyle dusunmeyin o ac olsa ortalığı yikar zaten her istediginde emzirin yeterli sutunuzun azaldigini hissederseniz kuru dut yiyin bir de ebebekte emziren anneler icin malt icecegi satılıyor ben azaldığını hissedersem hemen bu ikisini tüketiyorum bir saat icinde doluyor
end zeynepeslemdemir emzirme konusunda 2 saatte bir emzirmeyin o ne zmn isterse verin saate bakmayın sık sık verin helede gece emzirmek çok çok faydalı bebek çok çabuk büyür gelişir
nurcan1304 beyzaguler verin tabi doymuyorsa benim bebeğim hep ağlardı ilk zamanlarda bilmiyordum tabi şimdi 3.5 aylık oldu hala hem mama hem meme veriyorum 60 ya da 90 cc doktorda hemşirede ver diyor insanlar bana obez olacak diyor bu uygulamada ama doktor normal diyor kilosu fazla demedi hiç hemsirede öyle
beyzaguler nurcan1304 bende doktoruma sordum anne sütüne göre ayarlayabilirsin normal dedi sağdım 20 cc çıktı çocuk onla doyar mı mecbur veriyoruz yani boşver takmayın fazla gelince kusuyor zaten