Merhaba kızım 2500 olarak dünyaya geldi. Şuanda 2 aylık ve kilosu 3800 insanlar çok yorum yapıyor zayıf diye sizce geriden mi geliyoruz? Tek göğüsten emzirebiliyprum sol göğsümü hiçbirşekilde almıyor ek olarak gece mama takviyesi de veriyorum ama 3 kere falan. Sizce mamayı arttırmalı mıyım?