Nesli7180 ben çok çektim gerçekten benim hem kesik oldu hem yırtılmam iç dış diktilr ve o bölge için kullanmam gereken bişey vermediler ilk acemilik bende bilemedim ve bişey kullanmadım dikişlerim patlayacak derecede şişti etim şişti sonra eşim eczaneye gidip durumu anlattı ona ilaç vermişler ama yanlış ilaç sonucu intihap kaptım ve o bölgede koca koca sivilceler çıktı üstüne bide pişik oldum oda yetmedi dikişli halimle gabız oldum mahvetti beni göğüslerim yara oldu kanlar akıyordu artık hergün ağlıyordum çok zor günlerdi ya 2 ayda toplandım ama ilişki sırasında benim çok ağrım oluyor