Ben normel doğum yaptım hiç bir şekilde ağrım sisiz olmadı çok rahat hareket de etim hem bebeğime kendim baktım 1 ay a dikişlerin de atı bı sızım da olmadı hastaneye her yerde kendim götürdüm bebeğimi Rabbime şükürler olsun ki kıç bir sirunum olmadı çok rahat bir dogmum oldu 😊🙏 Tez zamanda geçirmen dileğiyle geçer cnm bu günlerde sabır et tek i tarafı temiz tut ve güzelce kurula ben hiç bir şekilde ilaç kullandım doktorum da önermedi o tarafı sıkma dikkat et