Sigara içildikten 3 saat içinde nikotin süte geçiyor. İleride bağımlılık oluşturabilirmiş. Kokusu da astım bronşit gibi hastalıklara sebep olabilirmiş. Bende içiyorum hamilelikte bırakmıştım lohusalıkta geri başladım çok aşırı stresli zor günler geçirdim bırakamıyorum yani. İçince ellerimi yıkamadan üstümü değiştirip ağzımı listerinle çalkalamadan yanına gitmiyorum ama