Selamlar güzel anneler 🥰 kızım 5 aylık hep sallayarak uyuttum. Birkaç gündür salla dur (şş-pat) yöntemi ile sallamayı bırakmaya çalışıyorum fena da gitmiyor pış pışlayarak uyuyor daha uzun uyuyor. Bu yöntemle bırakan var mı ve önerisi olan doğru mu yapıyorum? Bir de kundağı bırakmak istiyorum 5 aylık artık hareketi de fazla, araştırdım önce tek kolu salın sonra ikisini de denmiş bunun için de önerisi olan var mı? Veya yatağına koyup kendi kendine uyumasını yapmalı mıyım? Ne zaman yapmalıyım? İlk çocuğum ( ve muhtemelen son 😂 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 💖) önerilerinizi bekliyorum 🥹❤️