Canlar , kızım 2 yaşına girecek . Bende artık emzirmeyi yavaştan bıraktırmak istiyorum.. günde 2 kere emziriyorum..o da gündüz uykusu ve gece uykusunda . Ama ısırıyor ve bilirsiniz inanılmaz açıyor. Ayağımda sallayım diyorum kesinlikle yatmıyor kalkıyor ağlıyor . Ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım. Lütfen deneyimlerinizi paylasir mısınız