Betybettt Merhaba. Bebeğim 40 dk emiyor. 20 dk bir memeyi 20 dk bir memeyi veriyorum. Doğru mu acaba? Yoksa 40 dk boyunca bir memeyi mi emmeli?
kahvepres Betybettt bende öyle yapardım cünki yoksa tek bir memeye alışıyor diğerini tutmaz ben dediğin şekil yapardım ablam farklı zamanlarda verirdi bebeği diğer göğsü tutmuyordu alışmadığı icin
linaaaaaaaass Betybettt bende 15 er dakika veriyorum memenin tamamen bosalması gerekmiş öyle diyorlar ama azalınca benim kızım emmiyor diğer memeye geciriyorum
kahvepres Betybettt ilk 5 dk sıvı ihtycnı karşlyn süt gelir zaten doymaz o sütle daha sonra katı süt gelir doyması icin o sütten 5 dkda emse doyar
momeymen Betybettt ben de öyleydim sonra bana dediler ki bir memeyi ver hatta ikinci emzirmede de onu ver o tamamen boşalınca diğerine geç. İlk gelen süt şekerli oluyomuş arkadaki yağlı ve doyurucu imiş sürekli meme değiştirirsen çocuk kilo almıyormuş
momeymen Betybettt 40 dk çok uzun geldi he kaç aylık ki benşmki 20 dk ile doyuyodu şimdi 10 a düşürdü
parpaaliii Betybettt ikisini de vermelisiniz tek göğüs verdiğiniz zaman o an , sonrasında diğer memede süt birikiyor ve bazen süt kırılması mastit denilen şeyi yaşıyorsunuz . Her zaman olmasa bile bazen oluyor
Kelebegimmmm Betybettt bende öyle yaptım. Kilo alımında sorun olmadı. Benim ki de 40 dk fln emerdi. Büyüdükçe dakika kısaldı merk etmeyin
acimavi Betybettt şöyle ki memede süt bitene kadar bir memeyi emmeli, son süt yağlı ve en faydası olan süt. Baktınız memenin şişliği indi, süt azaldığını farkettiniz o zaman diğer memeye geçin
yelizerduran Betybettt sanırım doğru olanda 15 dk birini 15 dk birini vermek. Doktorlar da öyle öneriyor diye biliyorum bence bir sıkıntı olmaz