hilaal0 bende sezeryan ile doğım yaptım kızım 14 aylık ama hep sol tarafımda ağrı var sanki orası kesiliyor gibi ara sıra oluyor hala normal yani 🥲🥲 doktora gittim hatta sezeryan yerimde çok ağrı oluyor diye kontrol etti bi sıkıntı yok dedi bu ağrılar bi kaç yıl sürebilir hatta ömür boyu da sürebilir dedi 🥲 belim çok ağrır mesela o iğne yeri normal yani bunlarr alıştım artık🥲