Mlkkrm Kızlar sımdı ben indirmde bi abıye aldım magazaya gittim denedım 42 beden fermuar kapandı ama dar oldu 74 kgyum boyum 165 sonra baska beden sadece 48 vardı bıde ordakı herkes calısanlarsa 48 al illa daraltırsın bişi olmaz dedı 48 aldım ama suan düşünüyorum da kuzenım po durur daraltan bıle dedi moralim bozuldu napım kızlar bıde dıyeteyım zayıflıyorum daraltsam potmu durur degısımde yok dediler cok kararsız kaldım ya
Bugleminannesi28 Mlkkrm isinin ehli bir terzi halleder sadece bir yerden değil daraltma yaparken bütün bakmak gerekiyor o zaman pot durmaz bence dar olmasından iyidir ama bir yandan da 42 ile 48 arasında da vayagi fark var gibi modeli müsaittir inşallah daraltmaya
Ogulluana Mlkkrm 42 den 48 e mi atladın hiç almayacaktın onu hata etmişsin terzi yeniden dikecek neredeyse çok riskli basit bir daralta değil
Merve2022 1 beden büyük olsa 44 almış olsaydın belli hallolur ama 48 beden çuval gibi olmuştur, inşallah çirkin durmaz, başka abiye yok muydu ve bacım, bu riski almışsın