yahehe6 yeni nesil doktorlar Önermiyor süt sadece günde 200 ml. Oda işte vermeyin diyorlar yani bizim doktor öyle söyledi ama tabi bizimki süt bağımlısı hele geceleri ve yatmadan önce içer yani 2-3 kere. Ayy soruyu unuttum 😂😂 pınar çocuk devam sütü veriyorum ben