CaninannesiCemre benim okuyup uyguladığım posta baktım ama çok uzundu, 3 ayrı posttu.
Ben kendi yaptığımı yazayım ve inanın ağzı bir memede, eli diğer memede bebekti, şimdi gece uyanınca meme istemiyor.
Sabah uyandığımda “bakalım memede uyanmış mı, aa uyanmış süt var mı peki soralım”diyip bütün gün öğrettim, ben anlamaz sanıyordum ama anlıyorlar demek ki:))
memeler uyanmış hadi süt iç dedim, içti, uyutmadan memeler uyuyacak senin gibi iç uyusunlar dedim içti uyuttuk.
günde 10 kez peşimde 10 kez böyle yaptım.
gece olunca uyandı emmeden ya da kucağa almadan uyutamıyoruz.
emmek istedi ama memeler uyuyor süt yok dedim kucakta uyuttuk
tekrar uyandı meme uyuyor süt yok ayran içer misin dedik içti uyudu
terkar uyandı bu sefer 2-3 saat uyumadı ağladı sustu mızmızlandı
sonra iyice ağladı ben de mememe salça sürdüm umudunu kessin diye( eşim belki gündüzde içmez sürme dedi ama çok ağlayınca umudu kesilsin istedim)
tadına bakınca ağladı ve içmek istemeden uyudu, sonra uyanmadı..
Sabah uyanınca ilk defa 10 saate yakın süt içemeden uyanmış oldu ve oyunsuz bir şekilde lıkır lıkır emdi, yine memede süt bitti uyusanlar falan dedim ve o gün her istediğinde emzirmedim 4-5 kez emzirdim
Meme uyumuş dediğimde mızmızlanmadı.
Gece yine uyandığında meme uyumuş dedim hiç mızmızlanmadı uyudu, 10 gündür de gece hiç istemedi, gündüz emiyor ama 4-5 kereden fazla artık emzirmiyorum.
İlk gün gece uykusuz kalınıyor sonra ki gece talep ediyor ama ağlamıyor
inş sizinki de böyle geçer❤️ hala nasıl gece bıraktı diye hem şaşırıyorum hem seviniyorum