berenkusumm
bende bundan var bebegim 2 aylikken aldim suan 5 aylik hala kullaniyorum sanirim 8-9. aya kadar gideri var. 13 kg ye kadar tasiyor. Hayatimda aldigim en mantıklı sey. Hatta bundan olmayanlar bebegini nasil oyaliyolar acaba diye merak ediyorum. Her yeree götürüyorumm. Mutfakta evde sayesinde is yapabiliyorum. Bir de bebegin bastan beri alismis olması gerekir mi bilmiyorum. 4. aydan sonra alisilir mi bilmiyorum ama olmadi alip begenmezse iade edersiniz