Elizbkrc
Elizbkrc zor oluyor bizde ilk kez 14 aylıkken alırdık. Öncesinde doktorumuz gerek gormedi. Rutini zten 1 yaş ve sonrasında yapılıyormuş. Erken yapmaya gerek yok demisti. 2 hemsire ve ben tuttuk:) cok sıkı tutmak gerekiyor hareket ettirmemesi icin. Baya agladı kendini sıktı falan. Ama bsnim kızın zaten doktor fobisi var hastaneye girince başlıyor.🤦♀️ Damardan alındı. Tek seferde cok sükür. Zaten kararlıydım ilk seferde alamazlarsa aldırmayacaktım tekrardan. Allah'tan sorun yaşamadık.