Merhaba arkadaslar kızım 2 yasinda 4 ay gecti bile hatta memeyi biraktiramiyorum bir türlü artık eski sistem salça falan sürdüm yani onada bana mısın demedi bugün ilk defa ketçap denedim ondan tiksindi ama gece bazen bir kere uyaniyor ve istiyor ek olarak mama falan bir sey yediremiyorum yani gecede uykusunda meme aradigi icin gozu bile acik olmuyor.ne yapmaliyim uyumazsa bu durum beni endiselendiriyor yemin ediyorum psikolojim bozuldu artık. Zorlu bir kızım var daha kucukken mama kasik mamasi hazir purelerden bile yemiyordu emzik biberon asla almadi zaten simdide yeni yeni süte alistirdim oda cok azicik kahve fincani kadar yada cay bardagi.kadar iciyor. Benim gibi zorlu olan bir cocugu olup rahatlayan var mi yontemleriniz neler? Acil destek bana ben yoksa kafayı yiyeceğim 🤣😵💫🤣😵💫🤣