meryemkerem Bebeğim 5 aylık akşam akülü arabasında oturuyordu iki saniye arkamı dönmemle aşağıya bakmaya çalışıp ordan kafasını fayansa çarpacak şekilde düştü arkadaşlar az bişey ağladı ve sustu onun dışında kusmaları oldu ama az az normalde de kusuyor hastaneye götürmeli miydim sizce korkuyorum bişey olur mu diye ama kendisinde huzursuzluk vs olmadı gayet normaldi bilgisi olan yazarsa sevinirim
Sarikuzumalp meryemkerem Akülü araba derken bildiğimiz akülü araba mı orada 5 aylık çocuk nasıl oturuyor ki 🥺 kusması da varmış bence acilen götürün.
CaninannesiCemre meryemkerem O aylarda zaten destekli yavaş yavaş oturtmaya başlanır, tek başına bırakılmaz 😔muhtemelen oturamadı , dengede duramadığı için kafasını vurdu:( kusma olması sıkıntı olabilir, götürün bence ,bir de fayansa düşmüş🥺
Makasal meryemkerem götürün yada götürmeyin diyemem ama benim kızımda geçenlerde düştü 2 yaş sırtımdan düştü ben ayaktayken kötü düştü yani 😭 ve arkasından kustu. Hemen acile götürdük tomografi çekildi çok şükür bişey çıkmadı bide doktor bir saat sonra tekrar görmek istedi. Çoook şükür bişeyi çıkmadı
Sevval2301 meryemkerem canım çok gecmis olsun inşaallah bir sıkıntı yoktur ama 5 aylık bebeğin ne işi var akülü arabada