Bugün süt geldi kaynattım ,kavanozlara koydum.Ilınmasını bekliyordum kayınvalidem geldi sütü unuttum soğumuş sayılırdı. Çocukları dışarı çıkaracaktım arada unuturum diye fırında 50 derecede yapayım dedim.Maya koydum. Çıktık geldik . Yemek yiyecektik. Kaşla göz arasında oğlum derecesini sona getirmiş.Yemek yedikten sonra baktım ki süt kesilmiş kaynıyor.Ekşimek gibi suyunu süzeyim dedim ama yiyilir mi acaba. Yani hala yoğurt mu yoksa peynir gibi yiyilir mi