ayse69 okulda çalışırken bir gün arpacık çıktı gözümde velimde göz doktoruydu hocam hiç bir ilaç kullanmayın ılık çayla pansuman en güzeli dedi ve hakikaten geçti o zaman bana bunu dipnot olarak vermişti ne olursa olsun ılık çayla pansuman yaparsanız geçer demişti enfeksiyonu falan alıyor mucizevi birşey diyebilirim