Betyyyy1 merhaba ben bebeğime munchkin kullanıyorum. Çok memnunuz, tavsiye ederim. Diğer suluklardan farkı, su çekimi yavaş gezine fazla kaçmaması için. Benim önceliğim bu oldu açıkçası, çok fazla araştırdım. Bende tavsiye üzerine almıştım, gerçekten de kullanışlı.