5 ay 22 günlük kızım var bronşit oldu doktorum briancly öksürük şurubu verdi solunum yolu rahatlasın balgamı çıkarsın diye sanırım, bu akşam ilk defa verdim ama verdikten 1 bucuk saat snra fln bebeğim de sakinlik oldu sanki tuhaf oldu hareketliliği azaldı uyku hali oldu normalde öle olmuyodu kullanan varsa acil yazsın kızlar