eylulcakir nereden biliyorsunuz acaba kadınında avukatı değilsiniz soruma cevabınız varsa vardır başkasının benimle olan sohbetinden size ne ? Şimdi haberim oldu başınız göğe erdimi. Ayrıca kadına aşırı sinir oldum ben ne sordum o ne anlatıyor sanki ben neden konuşuyor derdindeyim acaba bu bir süreç mi geçimi babında sordum yani kalkıp bana şükür et konuşmasa napardın muhabbetine girmesine sizce gerek var mı ? Ayrıca teşekkür ederim dil bilgisi dersi için evet yazım yanlışı konusunda iyiyim ama zaman kiplerini eklerini ek fiil konusunu çok beceremem