Dokuzkasimbebesi serum takıldı , probiyotik kullanıyorum , patatestir kola ile lebledir bir türlü geçmiyor
AnnaKurt Dokuzkasimbebesi Evet şu sıra salgın var. Herkes aynı şeyi söylüyor geçmiyor, bitmiyor. Geçmiş olsun
minikpandam-_- Dokuzkasimbebesi ilaç vermedi mi dr eşime serum ve 3 ilaç verdi ilk kullanımda kesti ilaçlar
Brfn Dokuzkasimbebesi Bebekler içinde burda bı çok kez yazılmıştı yoğurt ve nişastayi karıştırıp yiyince ishali kesiyomus deneyin isterseniz.. geçmiş olsun
Aslanpars Dokuzkasimbebesi 1 hafta eşim ben büyük oğlum çektik bizde aşırı bulantı da vardı salgın var geçmiyor maalesef .limon tuzu ve kahve limon iyi gelmişti bize .1 tane limon tuzu yutup arkasından 1 tatlı kaşığına biraz kahve az limon sıkıp yutun
Dokuzkasimbebesi AnnaKurt yaaa :((( göbeğimde kayıyor sadece o olsa iyi sancı sancı sanki tekrar doğuruyorum
aprilmom06 Yoğurt ve granül kahve yiyin. Ben ikisini bir yiyordum 1 çay kaşığı kahveyi 1 yemek kaşığı yoğurda ekleyip çiğnemeden yutuyordum iyi geliyordu bi deneyin isterseniz
Brfn Mineltuba ek gıdaya baslamamışsınızdır büyük ihtimal o yüzden 6 aydan önce yoğurt vs.icin erken. Yada doktorunuz ek gıdaya başlattiysa doktorunuza danışarak verebilirsiniz
deleted20517 Dokuzkasimbebesi suya karıştirilan bı toz var onu içtiğiniz gibi ishali kesiyor doktor yazmıştı,ismini bulursam yazarım buraya